środa, 22 sierpnia 2012

Wzorek marynarski ;)

/* post przeniesiony z mojego starego bloga */
Trochę nieumiejętnie ale to moje pierwsze podejście, a wzorek jest dosyć trudny :) Krzywe kreski i koślawe kształty no ale każdy z nas kiedyś był początkującym :)
Najpierw pomalowałam paznokcie niebieskim lakierem (vipera jumpy 162), potem zrobiłam paseczki białym lakierem Essence i na końcu namalowałam kotwicę i kółka :)







Najważniejsze, że z daleka wyglądają efektownie :D

Użyte lakiery:
  • baza vipera Odżywka wielofunkcyjna Complex Plus 3in1
  • vipera jumpy 162 - Niebieski
  • Essence Black and White nail polish: 02 White Hype - białe paski
  • vipera jumpy 123 -Żółty perłowy - kotwica i ster
  • vipera jumpy 154 - Czerwony z drobinkami - koło ratunkowe  
  • topcoat Essence - high shine 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz