wtorek, 2 października 2012

Sensique zmywacz do paznokci z gąbką

Jeśli nie lubicie męczyć się ze zmywaniem lakieru z paznokci jak ja to bardzo polecam zakup zmywacza z gąbką firmy Sensique :) Swoją sztukę kupiłam w drogerii Natura. Banalnie prosta sztuczka, a naprawdę wiele zmienia. 
Pudełeczko jest plastikowe, w środku znajduje się nasączona zmywaczem do paznokci gąbeczka. 
Moja jest już troszkę brudna ale nie przeszkadza to w niczym
Wystarczy włożyć palec, potrzeć paznokciem o gąbkę i tyle :) 
Minusem takiego zmywacza może być przesuszanie się skórek, bo jednak musimy zamoczyć zmywaczem cały czubek palca. Ja u siebie czegoś takiego nie zauważyłam, ale nie maluję paznokci codziennie. Ogólnie pomysł na taki zmywacz z gąbką bardzo przypadł mi do gustu, bo bardzo ułatwia zmywanie.

2 komentarze:

  1. Hej,
    właśnie przymieram się do zakupu tego cuda. A czy pamiętasz może cenę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie pamiętam już ceny dokładnie, ale coś ok 3-4zł :)

      Usuń